1 / 3
2 / 3
3 / 3

piątek, 30 października 2020

We Are Incurable Romantics [148 - 154]

 

(c) xvenom i GoldBeatriceNow

Witajcie w nowej notce!

Dziś przychodzę ze sporą ilością prac. Niestety nie otrzymałam zamówień, ale wena dopisywała mi, więc dzielę się z Wami swoją grafiką. Powyższa sygnaturka jest współpracą moją i xvenom, z którą stworzyłam również trzy szablony i dwa nagłówki. Zapraszam do oglądania prac.

 Dwa pierwsze nagłówki to współprace z xvenom, trzeci zrobiłam z okazji jutrzejszego Halloween. ;)




Kliknij na ikonkę, a ukaże Ci się podgląd szablonu.
 


 Oba szablony są uniwersalne - pasują do każdej tematyki bloga.

Trzy współprace z xvenom:

 

Poniżej to jedna współpraca z Forain:

 

Tapety mojego autorstwa - kliknij, aby zobaczyć w całości.
 



To wszystko na dziś. Jeżeli będę mieć wenę do tworzenia, z pewnością coś jeszcze tutaj opublikuję. Nie przyjmuję zamówień.

Trzymajcie się ciepło i zdrowo!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz