1 / 3
2 / 3
3 / 3

poniedziałek, 5 października 2020

Good for you [146]


 Cześć!

Tutaj GoldBeatriceNow. Pewnie mnie nie kojarzycie, ale rok temu dodałam tutaj pierwszą notkę ze swoimi pracami. Było ich wtedy całkiem sporo. Ostatnio naszła na mnie wena, mam też wolny od pracy miesiąc. W czasie tej nudy zrobiłam szablon i sygnaturkę, którą widzicie powyżej. Może komuś się przyda? Zapraszam do obejrzenia. :)

Kliknij na obrazek, a pokaże się podgląd. 

Aby usunąć napis na nagłówku, wejdź w "Układ" -> edytuj nagłówek -> kliknij w "Z Twojego komputera" -> "Przeglądaj" -> dodaj TEN PRZEZROCZYSTY OBRAZEK -> kliknij w opcję "Zamiast tytułu i opisu" -> zapisz.

Kod na menu w gadżecie HTML/Java Script. Zamiast "google.pl" wpisz swój link, a zamiast "Selena Gomez" podaj tytuł linku. Możesz dodawać tyle linków, ile chcesz.

<div class="label_menu">
        <a class="lab1" href="http://google.pl/">

            Selena Gomez


        </a>
        <a class="lab1" href="https://google.pl">

            Selena Gomez

        </a>
    </div>

 

To wszystko dziś. Chętnie coś jeszcze wykonam dla Was, póki mam wolne. Śmiało piszcie. 

Przyjmę trzy zamówienia na szablon. 

Pozdrawiam Was. :)

5 komentarzy:

  1. Hejj! Miło zobaczyć kogoś nowego na blogu! Shiet może też wstawię coś nowego hahaha Co do prac to bardzo to mam bardzo zmieszane zdania, bo podobają mi się różne części szablonów. No więc zacznę od pierwszego szablonu:
    - kocham tło bloga, genialnie to wygląda!
    - ładny i schludny css,
    - tylko ten nagłówek wygląda trochę jakby nie był dokończony, brakuje mi w nim chyba koloryzacji, która "składa" go w całość ;-;
    No to teraz drugi szablon:
    - tutaj za to kocham nagłówek!
    - bardzo ładne tło postów ustawiłaś,
    - ogólnie śliczny css,
    - fajnie ustawiłaś strony.
    Chętnie wykonałabym z tobą współpracę, jeśli jesteś chętna odezwij się na mojego maila: lilyb673@gmail.com ;)
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale wiesz, że napisy w nagłówku da się usunąć kodem? Jedna linijka i nie musisz pisać idiotycznych, nieprofesjonalnych tutoriali z przeźroczystym obrazkiem (xDDDD bogowie, chrońcie przed takimi "gRaFiKaMi").

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz jakieś uwagi, to proszę o kulturę (tym nazywamy konstruktywną krytykę), a nie obrażanie od idiotów i pseudo grafików. Jest to blog stricte hobbystyczny, więc nie rozumiem o co ta spina.
      Poza tym pisanie hejtu z anonima — brawo za odwagę.

      Usuń
    2. Już dawno się przyzwyczaiłam, żeby nie przejmować się komentarzami pisanymi przez jakichś tam anonimów. ;)

      Usuń
  3. Świetne prace!
    Dodałabym troszkę kolorów, które przełamałyby szablony, ale finalnie i tak wyglądają całkiem nieźle. :)

    OdpowiedzUsuń