1 / 3
2 / 3
3 / 3

piątek, 20 listopada 2020

Make Magic Happen [155 - 162]

 

(c) moja

Cześć i czołem, kluski z rosołem!

Dziś przychodzę do Was z jedną sygnaturą, która właściwie była moją starą tapetą na pulpit, ale ją zmniejszyłam. ;) Publikuję też sześć szablonów - dwa moje, jeden to współpraca z xvenom, a trzy z Tiny Fox. Zapraszam do oglądania.

 Nagłówek jest gifem - KLIKNIJ, by zobaczyć i pobrać. Można wybrać dowolny obrazek/gif o rozmiarze 300x200. Aby wstawić gif, należy wgrać szablon, potem wejść w Układ -> Nagłówek -> wgrać z twojego komputera lub z internetu.

Współpraca z xvenom:

Współprace z Tiny Fox:

 

 Jeżeli będę miała jakąś wenę, jeszcze tu kiedyś zawitam i coś opublikuję. Grafika sprawia mi wielką frajdę i mam nadzieję, że ktoś tutaj zagląda, może skorzysta z szablonów. Blogosfera niby jest opuszczona, ale zawsze są jej wierni fani i może pojawiają się nowe osoby? Jeśli jesteście i to czytacie - dajcie znać w komentarzu. Nie przyjmuję zamówień i do napisania! Pozdrawiam. GoldBeatriceNow.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz