1 / 3
2 / 3
3 / 3

niedziela, 14 czerwca 2020

Moment, chwila

  

     Dzień dobry wszystkim!
     Obstawiam, że nikt się za bardzo nie spodziewał wpisu z mojej strony, sama też się jakoś nie spodziewałam, bo była to dość spontaniczna decyzja. Powiem szczerze, że wcześniej odczuwałam takie "wypalenie" tą grafiką, jednak ostatnio zaczęło mi tego brakować, a też w najbliższym czasie chciałabym podszlifować swoje skillsy. Tak więc wracam do blogowania! Będę się starała wstawiać posty w miarę regularnie (póki jeszcze mój słomiany zapał nie opadł, haha). 
      Co u was? Chętnie poczytam, co się pozmieniało u was. :D U mnie zmieniło się... Dużo, nawet bardzo. Zmieniłam trochę podejście do niektórych spraw, zaczęłam słuchać rapu i przestałam prostować włosy. Czy ciekawe? Nie wiem, ale tak było. XD Oprócz tego ostatnimi czasy przesiaduję w domu z wiadomych względów, i o dziwo nie miałam czasu, by wcześniej się wziąć za grafikę, bo szkoła. Pochłaniała ona bardzo dużo czasu, spędzałam po kilka godzin dziennie przy kompie, więc to, że miałabym siedzieć kolejne kilka na grafice... No nie uśmiechało mi się. Ale! Zaczynają się wakacj, więc mam trochę czasu dla siebie. :D
     Dzisiaj mam dla was tylko jeden nagłówek, ale przyjmę jedno albo dwa wybrane przez siebie zamówienia. :) Więc zapraszam do komentowania!


4 komentarze:

  1. Bardzo fajnie, że wracasz. Szczególnie, że dopiero dzisiaj znalazłam ten blog. :)
    Dodaję do obserwowanych, życzę ci powodzenia. Widzę, że do niewielu osób dotarł ten post. Nie potrzebuję niczego zamawiać, ale może potrzebujesz inspiracji. Bardzo chętnie zobaczyłabym jakiś nagłówek z anime Naruto: może z Itachim albo Hinatą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Netko, normalnie szok! Myślałam już, że blogosfera całkiem umarła... Świetna praca, mam teraz troszkę czasu i też zaczęłam sobie coś grzebać, może i ja dodam w końcu jakoś post...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślałam, że to miejsce stracone, a jednak! Widzę, że jeszcze nikt się nie zgłosił, więc mam pytanko - mam nadzieję, że się nie obrazisz. Nie wiem, czy się zgodzisz, ale może chciałabyś powrócić do dawnego zamówienia? Byłoby mi bardzo miło, ale oczywiście, że nic na siłę :) Życzę dużo chęci do pracy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę wykonać szablon, jeśli to dalej aktualne. Pod moim nowym postem złóż zamówienie.

      Usuń