1 / 3
2 / 3
3 / 3

sobota, 13 kwietnia 2019

Faucet Failure [112-113]


Hey guys! Jak już mogliście zauważyć, dołączyłam do załogi SG i bardzo się z tego cieszę! No więc, jak się macie? Będę się wam od czasu do czasu pojawiać z moimi skromnymi, minimalistycznymi szablonami ^^ Przyjmijcie mnie proszę cieplutko <3

podgląd / pobierz
Jak już wiecie uwielbiam szablony minimalistyczne, a ten jest uroczy. Nie wrzucałam tutaj dużo, przez są tylko trzy gadżety i moim zdaniem jest okej.

(po kliknięciu na miniaturke pojawi się podgląd w gifie)
podgląd / pobierz
Zaaawsze chciałam zrobić szablon z tą dużą pierwszą stroną, ale wiedziałam, że trochę może on zająć. Poza tym nie lubiłam wcześniej aż tak grzebać w HTML. W końcu się spięłam i powiem wam, że bardzo mi się podoba ten szablonik ^^ 

Mogę przyjąć jedno minimalistyczne zamówienie ^^

6 komentarzy:

  1. Hej, hej. :) Zwykle bardziej wpadają mi w oko bardziej bogate w grafikę prace, ale Twoje szablony bardzo mi się podobają, zwłaszcza pierwszy przypadł mi do gustu – może nawet pokuszę się kiedyś o wykorzystanie na jakimś blogu. ;)
    Życzę weny w dalszym tworzeniu prac i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aw, dziękuję za miłe słowa! Może jak będę miała czas zrobię coś bogatszego w efekty i grafikę ^^
      Również pozdrawiam ;D

      Usuń
  2. Witamy oficjalnie na SG! :D
    Oba szablony cudowne, uwielbiam minimalizm w twoim wykonaniu. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aw, bardzo się cieszę, że mój minimalizm Ci się podoba ^^

      Usuń
  3. Witam na SG :*
    Z tą nutą lekko odpłynęłam jak słuchałam <3
    Oba szablony mi się spodobały, jednak ten drugi to dla mnie cudo, patrząc na niego widziałam szablony Tyler do których zawsze miałam słabość. Sygnatura jest śliczna, tylko ten napis ozdobny trochę się zlał z tyłem, ale widząc go mam nadzieję zobaczyć u Ciebie szablony z nagłówkami <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aw, dziękuję za miłe słówka! No i bardzo cieszę się, że moje prace ci się podobają! <3

      Usuń