1 / 3
2 / 3
3 / 3

niedziela, 7 kwietnia 2019

One love [110-111]

     Dzień dobry! 
     W miarę szybko przychodzę do was z postem. :) Ostatnio miałam troszkę czasu, więc przysiadłam do zamówień i aktualnie mam całkowicie wolną kolejkę, a ponadto poćwiczyłam robienie nagłówków, bo moim zdaniem u mnie te takie "bogate" nie są takie, jakie być powinny (przynajmniej dla mnie). :P Tymczasem... Co u was słychać? Jak tam pierwsze tygodnie wiosny? 
     Muszę się pochwalić, że do dwóch tygodni regularnie jeżdżę na rowerze oraz udało mi się wysprzątać moje półeczki z kosmetykami i szafę. Wiosenne porządki idą pełną parą. ^^ Oprócz tego... Obejrzałam drugi sezon Sabriny, dosłownie wczoraj skończyłam. Jeśli ktoś jeszcze nie oglądał, to baaardzo zachęcam. Na końcu byłam lekko podłamana, ale już jest dobrze. ':D Jeśli macie jakiś serial do polecenia to chętnie przygarnę. :)
     Już nie przedłużam, tylko zapraszam do oglądania prac. :) Dziś — dwa zamówienia szablonowe oraz nagłówki.


Zamówienie dla Heaven
Szablon minimalistyczny, bez zbędnych udziwnień. Nie wiedzieć dlaczego jego wykonanie było dla mnie lekko problematyczne i czasochłonne, ale jestem finalnie zadowolona z efektu końcowego. ^^ Mam nadzieję, że zamawiającej również przypadnie do gustu. :D
Zamówienie dla Max Milgrim 
Podgląd/Pobierz
Hmm... W sumie to podoba mi się, jak wyszedł ten szablon. Trochę kombinowałam z kolorami, jednak finalnie wyszło coś takiego. Podoba mi się nagłówek, jakoś tak ładnie mi wyszedł jak na mnie. ':) Mam nadzieję, że zamawiającej również się spodoba. :D A gradient jest tak dziwnie tylko na podglądzie, proszę się tym nie zrażać, bo normalnie wszystko jest cacy. ;)

Nagłówek stworzony przy pomocy tutorialu z tego bloga. :)


Przyjmuję zamówienia!

7 komentarzy:

  1. Przede wszystkim dziękuję bardzo za przepiękny szablon! Cudownie się prezentuje. :D Już nie mogę się doczekać, aż blog, na który go potrzebowałam, zacznie działać – ech, dlaczego ja to dopiero na maj zaplanowałam...
    Z pozostałych prac mój faworyt to zdecydowanie nagłówek z Sabriną! Ale pewnie dlatego wpadł mi w oko, że też właśnie oglądam drugi sezon, choć jestem dopiero na piątym odcinku. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za ciepłe słowa! Cieszę się, że szablon się podoba. ^^
      Nagłówek z Sabriną powstał jako ostatni, dosłownie wtedy, gdy skończyłam oglądać 2gą część. Byłam tak podekscytowana, że aż powstała praca z nią. XD

      Usuń
  2. Heej!
    I znów przyszłam, może i w nieco innym celu niż ostatnio, ale... no, nieważne.
    Ojeju, mam wrażenie, ze tylko ja jestem taka uwsteczniona z tymi wiosennymi porządkami. Cóż, zrzucę winę na to, że nigdy zbytnio nie lubiłam porządku.
    Zatem przychodzę z zamówieniem na dwa raczej proste buttony. Inni wiecznie o mnie zapominają, nie wiem, może mam jakiś zły urok w sobie albo coś... w każdym razie od paru dni myślałam, żeby zgłosić się do Ciebie, bo mam dobre wspomnienia. :D

    BUTTON 1
    Adres bloga: https://cherub-life.blogspot.com
    Nick zamawiającego: autumn
    Wymiary: 300x150px
    Kolorystyka: na pewno ciemna, ale nie mam pomysłów na tę konkretną, plus moje umiejętności w łączeniu barw to żart
    Materiały: trochę ich jest, ale to zbiór do obu buttonów. W pierwszym absolutnie nie może znaleźć się żaden z motywów religijnych – wszystko inne jak najbardziej. Żadne krzyże ani Biblie!
    https://drive.google.com/drive/folders/1OpuGR12hugp6BK5ZJ2uWvc0rcvQO94AE?usp=sharing
    +Prosiłabym o wrzucenie gdzieś tego logo: https://images89.fotosik.pl/157/032dae08d72f3afc.png
    Napis, cytat: Nóż na gardle
    (((wiem, że spory problem to polskie znaki, ale, no, inaczej się nie da. XD + Najlepiej, gdyby font był albo takim typowym stemplem, albo kojarzącym się z wojskiem. Może coś w stylu Boston Traffic?)))
    Kontakt: arena.caballo@onet.pl
    Jeśli chodzi o klimat akurat tego – dużo potyczek z gangiem narkotykowym, dużo chodzenia po nocach z kapturem i dużo napadania na sklepy monopolowe, tak w skrócie. Zamachy, ataki, prawdziwa, londyńska codzienność.

    BUTTON 2
    Adres bloga: https://cherub-life.blogspot.com
    Nick zamawiającego: autumn
    Wymiary: 300x150px
    Kolorystyka: tak samo jak wyżej – ciemna.
    Materiały: A tutaj z kolei wręcz wskazane jest, żeby znalazło się coś związanego z religią. :D
    https://drive.google.com/drive/folders/1OpuGR12hugp6BK5ZJ2uWvc0rcvQO94AE?usp=sharing
    +Prosiłabym o wrzucenie gdzieś tego logo: https://images89.fotosik.pl/157/032dae08d72f3afc.png
    Napis, cytat: Obóz innych przekonań
    (((Kocham polskie znaki</3)))
    Kontakt: arena.caballo@onet.pl
    Jeśli chodzi o klimat – USA, stan Oklahoma, hrabstwo Appeal zdominowane przez fanatyków sekty religijnej. Kary cielesne, modlitwy, krzyże na każdej ścianie w szkole, więcej kar cielesnych, zamachy na pastorów i tego typu sprawy... Cóż, fanatyzm to fanatyzm.

    W razie pytań jak najbardziej zapraszam na e-maila i przede wszystkim z góry dziękuję za przyjęcie zamówienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, miło mi to słyszeć. Powiem ci, że ja też mam miłe wspomnienia, bo robiłam dla Ciebie jedno z moich pierwszych zamówień. :D Zamówienia na buttony przyjmuję! :)

      Usuń
  3. Od dłuższego czasu szukam szablonu. Niestety żaden koniec końców się nie przyjął. Udało mi się trafić na tę stronę i zdecydowałem się zamówić. Zobaczyłem jeden z szablonów na blogu znajomej i od razu się nim zafascynowałem. Blog, na który od tak dawna próbuję znaleźć szablon to typowy, wilczy role-play; akcja rozgrywa się w krainie wiecznie skutej lodem.

    Adres bloga: https://krolestwo-polnocy.blogspot.com/
    Nick zamawiającego: Zero
    Układ: otwarty, jednokolumnowy
    Kolorystyka: Planuję biel, lodowy błękit, a w razie widocznej potrzeby, dodatek szarości.
    Materiały : W miejscu nagłówka, na środku, jakoś pod tytułem widzę ten art:

    https://images-wixmp-ed30a86b8c4ca887773594c2.wixmp.com/f/b1972586-9dec-4ba7-8177-c3b5d8359795/da9o6c5-3bd5a81e-e913-4131-9a20-d772237d4e5f.jpg/v1/fill/w_1177,h_679,q_70,strp/fire_and_water__by_ramala_da9o6c5-pre.jpg?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7ImhlaWdodCI6Ijw9ODIwIiwicGF0aCI6IlwvZlwvYjE5NzI1ODYtOWRlYy00YmE3LTgxNzctYzNiNWQ4MzU5Nzk1XC9kYTlvNmM1LTNiZDVhODFlLWU5MTMtNDEzMS05YTIwLWQ3NzIyMzdkNGU1Zi5qcGciLCJ3aWR0aCI6Ijw9MTQyMCJ9XV0sImF1ZCI6WyJ1cm46c2VydmljZTppbWFnZS5vcGVyYXRpb25zIl19.SjhxaOiA-ylCwPubEwozDRXWIU9uwlG8AmCdpvlqpIE

    Myślałem też w tle o ośnieżonych/pokrytych lodem górach, śniegu. Niestety nie potrafiłem znaleźć dobrego artu, a same zdjęcia, co nie pasuje do klimatu bloga, jeśli Tobie by się udało byłoby wspaniale.
    Oczywiście to tylko moje wizje, nie chcę zaburzać pracy, bo może akurat wpadniesz na lepszy pomysł ^-^
    Napis, cytat: Królestwo Północy [wyróżniony, tytuł bloga]; Niechaj Bogowie mają Cię w opiece [coś a’la podtytuł]
    Gadżety: Strony chciałbym pod nagłówkiem, ewentualnie nad. Czuję też potrzebę pasującej wyglądem statystyki/licznika wejść. W reszcie daję wolną rękę c:
    Kontakt: zerozerowate@gmail.com

    OdpowiedzUsuń