1 / 3
2 / 3
3 / 3

niedziela, 21 kwietnia 2019

mood changed when you walked through the door [114-115]


Hejo! Przychodzę z jednym minimalizmem i czymś z grafiką. Dawno nie robiłam szablonu z nagłówkiem, więc proszę na mnie nie krzyczeć, bo mogłam wyjść z wprawy. No i czekam na wasze opinie? Jakiego rodzaju szablony chcielibyście też ode mnie zobaczyć?

Jak zwykle minimalizm, czyli coś co kocham. Bardzo prosty szablonik i przyjemnie się moim zdaniem na niego patrzy.

podglad / pobierz
Tutaj obiecałam sobie, że dodam coś z rozbudowaną grafiką, że tak powiem. Podoba mi się, taki zamknięty nagłówek, skromny oraz ładny pasujący CSS. 

5 komentarzy:

  1. Szablony miodne. <33 Za co niby krzyczeć? ;p Wyszło świetnie, fajne połączenie kolorów! ^^ Ale chyba jednak bardziej podoba mi się pierwszy, ponieważ preferuję minimalizm, a tutaj jest taki ładny czysty i w ogóle. Twoje szablony kojarzą mi się z tumblrem. :D Oczywiście na plus. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słówka! ^^ A co do przypominania tumblra, inspiruje się jego minimalizmem! Ze względu na moją miłość do takich minimalistycznych szablonów, bardzo lubię jak moje prace są simple and clear ;D

      Usuń
  2. :DD
    Drugi szablon najbardziej mi się podoba ;) muszę się reszcie nauczyć takie nagłówki, jak ten pierwszy xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miłe słowa! ;D A te nagłówki są bardzo łatwo! ^^

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń