1 / 3
2 / 3
3 / 3

wtorek, 23 kwietnia 2019

Is that alright? [116]

    Dzieńdoberek!
    Nie mogę uwierzyć, że już powoli zbliża się koniec kwietnia. Ostatnie tygodnie bardzo szybko mi zleciały. A u was jak tam? Jakieś plany na majówkę? ;) Ja pierwszy wypad (zaliczmy go do majówkowych) mam do kina na Avengersów. :D A później na koncerty kilku znanych osób w jednym. ^^
     Poza tym polecam wam strasznie piosenkę, którą podlinkowałam. :) Dalej chodzi za mną ten film... Soundtrack to złoto. Od wczoraj męczę również tę piosenkę. Nie mogłam się strasznie doczekać ósmego sezonu i dwa pierwsze odcinki były bardzo spokojne, co mnie boli... Bo domyślam się, że twórcy chcieli byśmy polubili bohaterów, by w trzecim odcinku zginęli. To taka moja dygresja, a propos serialu. ':) 
      Naszła mnie ostatnio myśl, czy chcielibyście może jakieś instrukcje do nagłówków, kodowania? Ostatnio trochę w grafikosferze trochę ucichło (chociaż też graficy wracają na blogi), a może akurat ktoś złapie bakcyla. :D
     Tymczasem przejdźmy do prac (dwie z nich są z aktorkami z GoT ;)). Dzisiaj pięć nagłówków (trzeci mi się najbardziej podoba btw xd), zamówienie na szablon i buttony. :)
     

Zamówienie dla Zero
Podgląd/Pobierz
Jestem bardzo zadowolona z tego, jak wyszedł szablon. Na początku miałam problem z dopasowaniem wilków, ale w końcu wyszło, że są na tle gór. Na podglądzie jest tak dziwnie tło, ale normalnie ono się nie rusza. ;) Mam nadzieję, że szablon się spodoba. :D
Zamówienie dla autumn


Przyjmuję zamówienia!

16 komentarzy:

  1. Faktycznie, coś ostatnio szybko czas leci... Ja planów na majówkę nie mam, chociaż może u mnie też znajdzie się czas na jakiś wypad do kina albo coś podobnego.
    Chętnie zobaczyłabym instrukcję do nagłówków, kodowaniem też nie pogardzę. :) Nigdy nie miałam jakiegoś konkretnego podejścia do tworzenia grafiki, ale jeżeli wpadnę na instrukcję na jednym z ulubionych blogów, to może, może... ;)
    Jeśli chodzi o prace – czwarty nagłówek to zdecydowanie mój faworyt. :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam, że jak zaczynałam to chciałam mieć swój własny szablon do bloga z opowiadaniem, a wciągnęła mnie grafika. :D Więc nigdy niewiadomo. ;)
      Dzięki za komentarz! Również pozdrawiam! ^^

      Usuń
  2. Co do zamówienia dla Autumn: czy mnie się tylko wydaje, czy to buttony do Katalogowo? :D Wymiary się zgadzają!

    A jeśli chodzi o majówkę, to planuję przede wszystkim długie spacery z psami, nadrabianie książkowych zaległości, integrację z Netflixem, ocenkowanie na WS i naukę japońskiego! Zwłaszcza to ostatnie domaga się mojej uwagi, nim zostanę zmieciona na najbliższych zajęciach przez sensei. :)

    Prace piękne. Dopracowane technicznie i bardzo estetycznie wykonane. Niesamowicie obserwuje się Wasz rozwój z postu na post.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano może, może. :D
      Ojejku, japoński? :O Jak myślę o tym, to mam przed oczami te wszystkie znaczki i nie wyobrażam sobie, jak to ogarnąć. Ale trzymam kciuki! :)
      Dziękuję ślicznie za ciepłe słowa! <3

      Usuń
  3. Oja, oja!
    o mamusiuboska!
    ale cudowne są te buttony, ojejku no! szczerze to nie spodziewałam się, że z mojego genialnego zamówienia można stworzyć coś tak... klimatycznego, że po prostu... boze,aż mi slow brakuje tak szczerze! XD
    dziękuję bardzo, jak zwykle jesteś niezawodna i sprostałaś moim oczekiwaniom aż nadto!

    a co do moich planow na majówkę... coz, nie mogę spożytkować czasu inaczej niż na pisaniu. zapasik musi się kiedyś stworzyć. :}

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że buttony się spodobały. Powiem szczerze, że fajnie mi się je robiło to i fajny efekt. :D
      A rozumiem, rozumiem. Życzę w takim razie dużo weny! ^^

      Usuń
  4. Wow, szablon jest po prostu cudowny. Przeszedł moje najśmielsze oczekiwania i wygląda pięknie. Twoja praca jest wyśmienita. Cieszę się, że go zamówiłem. Staranne wykonanie i jeszcze do tego szybko zrobiony, magia <3.
    Dziękuję za ten szablon, lecę go pobierać c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mega się cieszę, że szablon przypadł do gustu. :D Polecam się na przyszłość. ^^

      Usuń
  5. Próbowałam wybrać faworyta, ale nie mogę się zdecydować! Pięknie to wszystko wygląda :)

    Na majówkę nie mogę mieć planów, bo praca, bo studia, bo coś tam ;) Wiadomo, jak tylko znajdzie się okazja, wymknę się obowiązkom na jakiegoś grilla albo po prostu jakąś małą imprezę ze znajomymi, ale dalsze wyjazdy nie są mi pisane.

    A wiesz, że to byłoby genialne, gdybyś dawała jakieś rady? Sądzę, że szablon od Ciebie jeszcze trochę pożyje na moim blogu, ale niewykluczone, że w przyszłości chciałabym spróbować czegoś nowego (czy to szablonu, czy to założenia nowego bloga) i wtedy mogłabym sama z moimi "niesamowitymi" zdolnościami coś tam podłubać, a nie narzucać się komuś. Choć zapewne i tak przybiegnę z podkulonym ogonem i porażką na koncie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie! ^^ Takie posiadówki w gronie bliskich też są spoko. :D
      Zawsze można śmiało do mnie pisac prywatnie, chętnie pomogę w razie czego. :D Co prawda sama jestem laikiem, jeśli chodzi o grafikę, ale coś tam wiem. ':) A nie ma co się poddawać, nie od razu Kraków zbudowano. ;)

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć, cześć! Chciałabym złożyć zamówienie szablonu (plus banner, jeśli można) na blog, który planuję wkrótce otworzyć i mam nadzieję, że wszystko podam czysto i przejrzyście, a szablon zostanie zrealizowany, choć oczywiście zrozumiem, jeśli spotkam się z odmową. ^^ Pozwolę sobie skorzystać z wypunktowanego zamówienia komentującej wyżej.

    • Hasło: Robert Downey Jr. ♥
    • Adres bloga: kraina-polnocy.blogspot.com
    • Nick zamawiającego: Woluen

    SZABLON
    • Układ: otwarty dwukolumnowy.
    • Kolorystyka: głównie biel z akcentami jasnoniebieskiego, delikatnego fioletu, który pojawiłby się w czcionce gadżetów, czcionce w tekście posta (pogrubiona, podkreślona i kursywa również w tym samym kolorze, z tą różnicą, że kursywa powinna być lekko podświetlona tym samym odcieniem) oraz w przejściu koloru strony tuż po najechaniu na nią kursorem (mam nadzieję, że wiesz, o co chodzi). Tło bloga może być jasne, nie wykluczam jakiegoś delikatnego, nie za mocno rzucającego się w oczy wzoru (byle gadżety i tło posta nie były przezroczyste, tylko białe).
    • Materiały: nagłówek: https://www.deviantart.com/naviira/art/Collab-Rumor-Has-It-729748423 (proszę o minimalną obróbkę krawędzi obrazka, byle pozbyć się ostrych krawędzi; bez żadnych ramek itp.) Po kliknięciu na niego proszę, by przekierować na stronę główną (tak, żeby nie musieć zamieszczać w stronach strony głównej).
    • Napis: Kraina Północy (zamieszczona po lewej stronie nagłówka nieco wyżej od połowy obrazka, zapisana ozdobną czcionką, najlepiej białą. Wtedy po prawej stronie znalazłyby się strony w formie szerszych rubryk - mogą wychodzić poza obrobiony nagłówek, który powinien zajmować całą górną przestrzeń strony mniej więcej do połowy jej wysokości, nawet troszkę mniej).
    • Gadżety: 2x tekst na początku obu kolumn (w lewej dobrze by było, gdyby tekst był przewijany, tzn. na zasadzie takiej, jak przewijanie strony), 2x strony (jedne umieszczone w/obok nagłówka (zależnie od tego, jak względem oka szabloniarki wyda się lepsze - 6 stron), drugie jako normalny pasek stron w formie listy (w wymiarach szerokie i nie wysokie, tekst drukowany, tak jak prosiłam - w obu przypadkach po najechaniu kolory przechodzą z bieli w podany wyżej fiolet - 12 stron) - prawa kolumna, 3x etykiety w lewej kolumnie (pierwsza w formie listy, najlepiej dwukolumnowej, bo może być tych etykiet dużo, następne dwie normalnie w formie chmury, wszystkie zapisane drukowaną czcionką), archiwum (lewa kolumna w układzie hierarchicznym), wysuwany gadżet po prawej stronie bloga na zamieszczenie informacji o administracji, w lewym dolnym narożniku strony 'strzałka' do przeskoczenia na samą górę strony.
    • Dodatki: proszę o przyozdobienie i wyróżnienie w miarę możliwości nagłówka, podtytułu i mniejszego nagłówka w poście, lecz bez przesady. Pogrubiony, drukowany tekst, lekko podświetlony na ten sam fiolet wystarczy. Link prosiłabym zrobić w nieco jaśniejszym odcieniu ów fioletu. Co do cytatu, prosiłabym o jego obramowanie w cienką ramkę, która byłaby otoczona z zewnątrz nie za mocnym cieniem, a tekst byłby drukowany i w mniejszym rozmiarze. Co do etykiet pod postem, chciałabym, żeby były wyśrodkowane i obrobione w cienką, fioletową ramkę. Proszę także o sformatowanie daty nad tytułem posta w formie ramki, gdzie znalazłby się również autor wstawianego posta i ilość komentarzy, najlepiej po lewej stronie (autor) i po prawej (komentarze), a data na środku.

    BANNER
    • Wymiary: 415x100
    • Materiały: Ten sam obrazek ze zbliżeniem na pysk pierwszego wilka w taki sposób, żeby po prawej stronie zostało trochę ukazane skał.
    • Napis: Kraina Północy po prawej stronie bannera, zapisana wyraźną, dużą czcionką, również ozdobną, aczkolwiek nie aż tak bardzo, jak w nagłówku, plus dużo mniejszą, w miarę przezroczystą czcionką zapisany adres bloga: kraina-polnocy.blogspot.com.

    • Kontakt: aveluci.yuo@gmail.com

    Mam nadzieję, że połapiesz się w tym wszystkim, droga Netko, jeśli zdecydujesz się na realizację i podejmiesz się tego wyzwania (podejrzewam, że szablon do wykonania właśnie nim będzie). Pozdrawiam cieplutko i czekam na odzew!

    OdpowiedzUsuń