1 / 3
2 / 3
3 / 3

sobota, 27 kwietnia 2019

Be open to discovering new passions [117-119]

Znalezione obrazy dla zapytania nicholas scratch gif
Hejka!
Mam na imię Karolina, lat szesnaście.Coś o mnie? Jak na razie to jestem bardzo niezdecydowanym człowiekiem, który w ciągu dwóch tygodni musi zdecydować, gdzie chce iść do szkoły, a ma pustkę w głowie, ale przejdźmy teraz do najważniejszej części tego posta. Zawitałam na SG, chociaż niewiele umiem i mam buntującego się Photoshopa, który cały czas wykłóca się o RAM w komputerze i usuwa mi prace, kiedy mu się zachce. Ale się poprawię, nauczę z czasem :D

Mam dla Was dwa szablony (były cztery, ale je wcięło, a przeszukałam nawet kosz. Strasznie mi smutno, bo z nich byłam najbardziej dumna, a zostały i po nich tylko screeny), takie wiecie, raczkujące, ale mam nadzieję, ze z posta, na post będzie tylko lepiej. Prace ułożyłam Wam w kolejności powstawania.


Szablony:
Jestem z niego nawet zadowolona,
a był to mój pierwszy szablon otwarty :D


Najpierw zrobiłam nagłówek, ale później stwierdziłam, że jednak mi tam nie pasuje i nie miałam pomysłu, więc zostawiłam go bez nagłówka.


Z tego jestem zadowolona, nawet miło mi się go robiło. :D
Lucifer — polecam tego pana.



Nagłówki:
Pamiętam, jak się przy nim denerwowałam, robiłam go jakoś w marcu, aż po nim zrobiłam sobie przerwę od Photoshopa, chociaż miałam go dopiero od jakichś dwóch dni. RAM świrował i sama nie wiedziałam, od czego mam zacząć xD Nie znoszę dodawania napisów na nagłówki.

Taki trochę nie dopracowany, bo przez przypadek scaliłam warstwy, a później, jak chciałam to naprawić, to Photoshop stwierdził, że mi się zawiesi.

Robiony trochę z Netką, a właściwie jej super profesjonalnym tutorialem, zrobionym specjalnie dla mnie xD Jej wersję znajdziecie w poprzednim poście.

Z tego jestem całkowicie zadowolona :D Ten szablon, który jest wyżej bez nagłówka, miał być do tego, bo myślałam, że pobawię się w gradienty w CSS, ale nie poszło po mojej myśli.



Okładki:
(Perełki z Gimpa, dodane kolejnością powstawania)


Z tej różowej jestem w sumie zadowolona.
Ten zbiór to chyba jakoś z 2017.


***

To jeszcze Gimp, piękność.


A to są pierwsze okładki z Photoshopa, czyli nowiutkie.
Jestem bardzo dumna z tej ostatniej :D


***
Troszkę się dziś rozpisałam, nawet tymi starymi pierdułkami, ale następnym razem wrzucę już coś solidnego. Potraktujmy to, jako małe zapoznanie.

Chętnie przyjmę jakieś zamówienie/propozycje pracy, nawet jeśli niczego nie potrzebujecie, abym mogła sobie poćwiczyć ^>^

15 komentarzy:

  1. Cześć :) Jeśli chodzi o to jaką masz szkołę wybrać to nie przejmuj się, jeszcze masz troszkę czasu. Pamiętaj żeby nie iść za znajomymi tylko tam gdzie Ci będzie dobrze (pewnie już to słyszałaś nie raz, ale to naprawdę dobra rada). Na jaki profil zamierasz iść?

    Co do prac to jeśli mogłabym coś doradzić to popracuj nad wycinaniem postaci oraz jej rozmiarem. W niektórych pracach po prostu postacie są lekko spłaszczone co pogarsza urok pracy.
    Jeśli chodzi o moich faworytów to jest nim 3 nagłówek, minimalistyczny, ale bardzo fajna kompozycja oraz okładka: czwarta od tyłu. Trzymaj tak dalej :)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, ale mi się mordka ucieszyła, jak komentarz zobaczyłam ;D
      Rady zapamiętam 💕
      No właśnie mam profil z profilem. Myślałam nad technikum graficznym, ale mi odradzano :( A tak z LO, to myślałam nad politechniką (tylko ta fizyka ;v) albo nad ekonomiczno-menadżerskim. Za znajomymi nie idę, chyba nawet by nie chciała xD Uciekam 35km od domu 😅

      Usuń
  2. Hejo! Witamy na SG oficjalnie! :D
    Prac na powitanie naprawdę dużo. Powiem tylko o okładkach (bo o szablonach i nagłówkach rozmawiałyśmy ;D), naprawdę spoko. ^^ Ta przedostatnia, z tym takim niebieskim podoba mi się najbardziej. Wyszła taka... Sama nie wiem, jak to ująć. XD Po prostu ładna. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, dzięki ^.^ To cudeńko jakoś tak z przed... roku? Może nawet więcej 😅

      Usuń
  3. Meow!
    Okładki są cudowne <3 Jak ja uwielbiam takie prace :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hasło: Dylan O'Brien
    Adres bloga: wilder--mind.blogspot.com
    Nick zamawiającego: Mood Dust
    Układ: zamknięty, jednokolumnowy
    Kolorystyka: szary, niebieski, biały.
    Materiały: https://i.pinimg.com/564x/fa/ce/ab/faceabf653cefd2b416b3b92898338d9.jpg
    Gadżety: Proszę o jak najmniej! Wystarczą strony max 5, statystyka, obserwatorzy i tyle.
    Kontakt: lucjasolan@gmail.com
    Chciałabym aby nagłówek, znajdował się po lewej stronie bloga. Szablon ma być jak najbardziej minimalistyczny. Ogólnie opowiadanie to dramat, więc prosiłabym aby szablon był smutny i melancholijny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjmuję, ale cudów nie obecuję :D Jaki jest tytuł bloga?

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Dziękuję! Tytuł to: Wilder Mind.

      Usuń
  5. cześć! zacznę od tego, że bardzo podobają mi się okładki. gdyby niektóre z nich widniały na książkach, to na pewno bym na nie spojrzała :)
    co do szablonów
    1: to totalny oldschool! dokładnie to, co pamiętam z czasów późnego onetu i początków blogspota. Mam do takich prac ogromny sentyment
    kolejne już bardziej nowoczesne, szczególnie mad world.
    jeśli mogłabym dać Ci kilka rad, to na przyszłość zwracaj uwagę na jakość zdjęć, bo na nagłówku z bellą niestety widać, ze foty nie były dobrej jakości, co niestety psuje efekt końcowy. Używałabym też większej i bardziej miękkiej gumki do wymazywania niepotrzebnego tła na foto, aby nie było takich "ostrych krawędzi" Brakuje też jakiś koloryzacji, aby całość spójnie grała, aczkolwiek z tego co widzę, to tworzysz grafikę w gimpie, a nie wiem na ile da sie tam coś takiego zrobić...
    Pozdrawiam serdecznie i cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jako starsza koleżanka po fachu (lat 26, nie wiem co ja tu robię) chciałabym powiedzieć, szkołą się nie przejmuj! nieważne czy czy będzie to liceum, technikum czy jeszcze coś innego, nieważne też jaki to będzie profil, bo nie zamyka ci to rzadnych drzwi. Znam ludzi, którzy po szkole zawodowej robili liceum wieczorowe i zdawali mature, znam takich co co roku zmieniali kierunek studiów i takich co skończyli dwa kierunki, aktualnie kończą trzeci a i tak nie zamierzają pracować w żadnym z tych zawodów (to akurat ja)

      Usuń
    2. Dziękuję za rady (szkolne i graficzne xd) Część okładek jest z Gimpa (takie starocie) a reszta prac i 3 ostatnie okładki są z Photoshopa już. Ten z Bellą to racja, taki trochę niewypał :') A co do koloryzacji, to jeszcze niezbyt umiem je robić, ale wezmę się za to 😅

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przyjmuję. Nie mogę sobie wyobrazić tego nagłówka... Może gdybyś podesłała jakieś zdjęcia? Nie specjalnie orientuję się jeszcze w wysuwanych gadżetach, wybacz. Moża ktoś inny przyjmie Twoje zamówienie :)

      Usuń