1 / 3
2 / 3
3 / 3

czwartek, 31 października 2019

Hej, hej! [144-145]


      Dzień dobry, kochani!
      Przychodzę po długaśnej przerwie z postem... Ech, aż mi głupio, że zostawiłam was bez niczego, nie dokończyłam szybko zamówień. Obiecuję, że postaram się je wykonać jak najszybciej! A jakie mam wytłumaczenie? Otóż byłam miesiąc we Włoszech, co wiązało się z brakiem dostępu nie tyle co komputera, ale do programów graficznych. Jeśli chodzi o sam wyjazd był to projekt Erasmus i serdecznie polecam takie wyjazdy, o ile ktoś ma jeszcze okazję. Naprawdę super doświadczenie. :D Następnie dosłownie jak wróciłam w niedzielę, to w piątek miałam imprezę osiemnastkową, więc, wiecie, musiałam poświęcić trochę czasu, aby to wszystko ogarnąć. Ale teraz jest już spokojniej, wystarczy nadrobić zaległości z tego miesiąca w szkole, zapisałam się na kurs na prawo jazdy (pierwsza jazda już za mną i może będzie ze mnie kierowca ;)) i... Będę brać się za grafikę. ;) A co u was? Chętnie poczytam. :D
       Tymczasem przychodzę do was z pracami, które zrobiłam jeszcze przed wyjazdem, jeden szablon, ten na zamówienie dokończyłam po powrocie. Obiecuję, że kolejny post będzie pełen zamówień. :) Zapraszam do oglądania prac! ^^
     

Szablon wolny, który powstał na szybko tak naprawdę i jest czymś nietypowym jak na mnie, ale... Bardzo podoba mi się, jak wyszedł. :D

Zamówienie dla Sayuri Shirai
Kolejne podejście do szablonu z Gaarą... Uważam za udane. :D Myślę, że szablon oddaje fajnie rzeczy związane z Gaarą oraz przypadnie Sayuri do gustu. :)


Nie przyjmuję zamówień!

7 komentarzy:

  1. Fajnie, że wróciłaś do publikowania postów. :) Sporo się u Ciebie działo, więc myślę, że przerwa jest zrozumiała. U mnie działo się trochę mniej, tylko tyle, że zaczęłam miesiąc temu nowe studia i to mi na razie pochłania najwięcej czasu.
    Pierwszy szablon bardzo mi się podoba, podobnie drugi jest przyjemny dla oka. Jak zwykle dobra robota. ;) Czekam z niecierpliwością na kolejne wpisy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, to jaki kierunek, jeśli można wiedzieć? :D
      Dziękuję ślicznie za opinię!

      Usuń
    2. Nie ma za co. :) A kierunek to sztuka pisania. Mamy sporo czytania i interpretowania, ale też tworzenia własnych kawałków prozy czy poezji, a że tak czy siak chcę rozwijać się w tę stronę, postanowiłam spróbować takich studiów – póki co myślę, że dobrze trafiłam. ;)

      Usuń
  2. Szablon przypadł do gustu. :D To teraz nie pozostało mi nic innego, jak tylko wziąć się jutro do roboty i zacząć zabawę z nowym szablonem. :)

    U mnie wydarzyło się tyle rzeczy, że ciężko byłoby to opisać w jednym komentarzu, a i byłoby to zbyt prywatne wynurzenie, więc ograniczę się do napisania: przez długi czas nie miałam w ogóle czasu, ale powoli wracam do normalnego rytmu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zamówienie na nagłówek:
    Ogólnie może przedstawię nieco fabułę, by to "poczuć": w wielkim skrócie, ludzie tak się wprosili na wszystkie tereny, że zwierzęta nie miały już gdzie mieszkać (wycinka drzew i zabieranie terenów). Dlatego aby przeżyć, zebrały siły i stoczyły walkę z ludźmi o las, który stał się ich Ostoją. Jeszcze nie obmyśliłam do końca, czy ma być kilka Ostoi, czy tylko ta jedna, ale w tej, w której będzie się dziać akcja, głównymi zwierzętami będą lisy, jelenie, wilki i sowy.
    Co do nagłówka: na pewno musi być w kolorze zieleni, mogą być różne odcienie. Może być też brązowy kolor. Obrazków nie mam, więc mam nadzieję, że to nie będzie problem, jeśli poproszę, aby to ktoś z was je znalazł? Nie mam dokładnego zarysu nagłówka, ale na pewno musi występować las i te cztery zwierzęta; prosiłabym o arty, nie realne i nie bajkowe, tylko ładne arty (jeśli to będzie problem, postaram się coś sama znaleźć)

    Kontakt: as_pande.monium@wp.pl (mail) Pande.#5497 (discord)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak coś, pod tym linkiem powoli rodzi się pomysł:
      https://to-jest-jakis-tam-link.blogspot.com/p/fabua.html

      Usuń