1 / 3
2 / 3
3 / 3

piątek, 30 sierpnia 2019

BRB [141-143]

(moja)

Hejo! Powracam po ciężkich dniach związanych z zakończeniem roku i egzaminami zawodowymi. No powiem, że trochę się nimi stresowałam, ale raczej zdam hahah Jak sprawdzałam to na teoretycznym mam 35/40 punktów więc tutaj jest 100% pewności, że zdałam. Problem jest z praktycznym, ale modle się, żebym nie musiała brać poprawki, bo nie chce mi się z tym bawić znowu xd Do 4 klasy przeszłam, więc tyle dobrego, średnią miałam 4.41 co od gimnazjum jest chyba moją najwyższą średnią, a w tym roku wydawało mi się jakbym w ogóle się nie uczyła, więc no jest dobrze jakby nie patrzeć hahaha NO ALE,,, Przerywając już mój bełkot związany z moim zagmatwaniem i stresem, przychodzę do was z dwoma wolnymi szablonami oraz jednym zamówieniem ^^ << napisałam to chyba na początku lipca xdd
Więc myślałam, że te wakacje będę miała wolne, ale okazało się inaczej, kiedy już w pierwszym tygodniu lipca znalazła się dla mnie praca. Zaczęłam pracować i tak jakoś cała energia ze mnie uleciała, a czas wolny spędzałam z przyjaciółką lub odpoczywając po pracy xd Ale nie bójcie,,, 23 skończyłam pracę, więc postarałam się coś jeszcze wstawić. Przepraszam was za tak długą przerwę z mojej strony, ale tak jak wspomniałam wcześniej cały czas wolny zabrała mi praca i zmęczenie. No i takie self promo, niedługo na moim prywatnym blogu pojawi się nowa notka ^^ ALE btw,,, jak podobają się wam moje prace?

zamówienie dla Izanami

wolne szablony
podgląd/pobierz

Nietypowo wyglądający szablon prawda? Kiedyś zobaczyłam podobne na tumblr i jakoś zapuścił mi się w pamięci i nie mógł wyjść mi z głowy. Zrobiłam więc swoją wersję ^^

podgląd/pobierz

Tutaj podoba mi się ten żółty, uwielbiam ten odcień. A cały szablon zrobiłam bardzooo minimalistyczny, ale to chyba mój znak rozpoznawczy.

No to jak podobają wam się moje prace?
Przyjmę jedno zamówienie. ;)

6 komentarzy:

  1. Wszystkie szablony są superowe. <3 Najbardziej podoba mi się ostatni, ostatnio bardzo lubię żółty kolor, a tutaj pasuje świetnie. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Szablon dla Izanami bardzo mi się podoba! ^^ Na tyle, że sama również postanowiłam poprosić Cię o stworzenie dla mnie szablonu ^^
    hasło: Robert Downey Jr
    • Adres bloga: hpwgmnie.blogspot.com
    • Nick: Sonia
    • Układ: otwarty, jednokolumnowy (bardzo by mi zależało, żeby układ i ogólny wygląd pozostał podobny, do tego teraźniejszego)
    • Kolorystyka: na "tle" widziałabym siny (kod hex #8AA4B7) a nagłówek albo atramentowy (Hex #003153), albo marengo (Hex #5B574). Ten sam kolor kolumien jak i nagłówka, nie jestem pewna co do tekstu, bo nie wiem co by się wygodniej czytało.
    • Materiały (zdjęcia)*: Na środku widziałabym dziewczynę (zdjęcie: http://7-themes.com/6867493-emily-rudd.html) z tyłu w tle las, przed nią myśloodsiewnia, na górze testral, ale akurat tutaj nie jestem pewna czy to by dobrze wyglądało
    • Napis, cytat: Wspomnienia Testrala
    • Gadżety (np. strony, etykiety, tekst, itd.): Tak samo jak jest teraz znak zapytania?
    • Kontakt (e-mail, GG): soniikaaa@gmail.com
    Jeśliby to miało jakoś pomóc, ponieważ proszę o szablon z układem względnie najbliższym to teraźniejszego, mogę Ci wysłać kod tego szablonu, jeśli uznasz, że to Ci pomoże ^^
    Pozdrawiam
    Sonia ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, zapomniałam! Również zależałoby mi, żeby szablon był wykonany do początku października, ale jeśli się nie uda, to nie ma problemu!

      Usuń
    2. Przyjmuję zamówienie ^^

      Usuń
  3. Know your or others Facebook account Password. Simple hack to recover or find others
    facebook account password.
    Hack Facebook Account

    OdpowiedzUsuń