1 / 3
2 / 3
3 / 3

sobota, 25 maja 2019

Roses [122]

     Hejka!
     W końcu zawitała do nas ładna pogoda, co opóźniło mnie nieco z postem, ale w końcu jestem. :) Jak spędzacie te słoneczne dni? ;) Osobiście ja spędzam je trochę na nauce, trochę sobie wychodzę na dwór, trochę robię grafiki... Wszystko po trochu. Już nie mogę się doczekać wakacji... Wyobraźcie sobie, że na koniec roku przepisałam się na inne rozszerzenie i muszę nadrobić całą drugą klasę. Nie polecam szczerze chemii, nie dawałam sobie z tym badziewiem rady. :/
     Tymczasem przejdźmy już do grafiki. Ostatnio pytałam się was, czy chcielibyście instrukcję, dlatego przygotowałam dla was coś o podstawach css'a. Powoli będę starała się dla was przygotowywać takie instrukcje. jednak wszystko z czasem i trzeba od czegoś zacząć. ;) Oprócz tego zamówienie i cztery (eksperymentowałam!) nagłówki. :)

Instrukcja
[kliknij, by przejść dalej]

Zamówienie dla Max Milgrim
Po wcześniejszych uzgodnieniach z Max zdecydowałyśmy się na skracane posty. :) Nie wiedzieć czemu jakoś bardzo długo robiłam ten szablon, ale jestem zadowolona z efektu i mam nadzieję, że zamawiającej również się spodoba. :)

Mój ulubiony w tym poscie <3

Przyjmę wybrane zamówienie!

11 komentarzy:

  1. Potrzebuję superową sygnaturkę z Shadowhunters na uroczyste zamknięcie bloga. Co ty na to? ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi się najbardziej spodobał ostatni nagłówek. Nie wiem, co w nim takiego jest, ale od razu przyciągnął mój wzrok. :)

    Przeczytałam tę instrukcje i... na razie to taka sama czarna magia. ;) Może w przyszłości coś się rozjaśni. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatni nagłówek to tak trochę na spontanie wyszedł. Po prostu zaczęłam sobie go składać. ':)
      W razie pytań można śmiało pisać. :D Chętnie pomogę. ^^

      Usuń
  3. Szablon bardzo mi się podoba, dziękuję! ❤ W wolnej chwili załaduję go na bloga. Mam tylko pytanie – oprócz szablonu zamawiałam też button reklamujący. Gdzie się podział? Jeżeli go nie wykonasz, to zrozumiem, bo to jednak dodatkowa praca, ale chciałabym wiedzieć na pewno. ;)
    A z pozostałych prac bardzo podoba mi się nagłówek drugi i czwarty. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Netka, możesz zerknąć na maila? Mam pewien problem z szablonem, napisałam do Ciebie w tej sprawie.

      Usuń
    2. Cieszę się bardzo, że szablon się podoba. ^^ Co do buttonu to wysłałam już na maila, zapomniałam o nim najzwyczajniej. ':D
      Dziękuję za miłe słowa!

      Usuń
    3. Już odebrałam wiadomość. Nie ma żadnego problemu, i dziękuję raz jeszcze za to wszystko, co dziś dla mnie zrobiłaś. :)

      Usuń
    4. Nie ma problemu. :D Polecam się na przyszłość. ^^

      Usuń
  4. Jejku jakie cuda! :o Moje serce skradł ostatni nagłówek, bardzo podoba mi się zestawienie szarości z jednym kolorem no i te trójkąty dodają wszystkiemu formy. Chciałabym też zamówić u ciebie szablon (:

    • Hasło: Antoni Porowski
    • Adres bloga: bella-venezia.blogspot.com
    • Nick zamawiającego: Deadline
    • Układ: zamknięty i dwukolumnowy
    • Kolorystyka: biele i szarości, z niewielkią domieszką turkusu i zgaszonej pomarańczy (zdjęcia najlepiej oddają klimat, chodzi mi o kolor wody i parasola osoby na pierwszym obrazku)
    • Materiały:
    1) https://66.media.tumblr.com/9606cc2fe8f7aea621e1827ae2bf51bd/tumblr_oaitpnR8M31vvi349o1_500.jpg
    2) https://i.pinimg.com/474x/71/cb/d9/71cbd93d6e007d56d5f27d68077fce68--venice-aesthetic-italian-aesthetic.jpg
    3) https://66.media.tumblr.com/54b68636817fd72ed86d54f88ec612c4/tumblr_oaitpnR8M31vvi349o4_500.jpg
    4) https://i.pinimg.com/736x/6c/fb/87/6cfb87dc31cd674c3b03fb99462282db.jpg
    5) https://66.media.tumblr.com/4c3bcca8b31ab7bcf3e8f5006156e5c7/tumblr_oaitpnR8M31vvi349o2_500.jpg
    • Napis, cytat: bella venezia (najlepiej małymi literami, ale drukowane w jakiejś delikatnej czcionce też przejdą)
    • Gadżety: nagłówek: chodzi mi o zestawienie pięciu zdjęć obok siebie w nagłówku nad miejscem na posty, coś jak taki równy kolaż. strony: chciałabym, żeby zawsze były widoczne lub żeby zawsze był do nich dostęp (http://legend-agency.blogspot.com/ <- coś takiego lub po prostu żeby były wysuwane). ostatnio podobają mi się koła w szablonach, więc jak dasz radę to możesz je gdzieś umieścić. jeśli chodzi o resztę gadżetów, to chciałabym zachować minimalizm i prostotę, nic wymyślnego.
    • Kontakt: iamasongxo@gmail.com

    W razie jakichkolwiek pytań pisz, a ja postaram ci się bardziej sprecyzować o co mi chodzi (:

    OdpowiedzUsuń