1 / 3
2 / 3
3 / 3

czwartek, 28 marca 2019

Pierwsze urodziny Sidereum Graphics! [108-109]


     Dzień dobry! :D
     Sto lat, sto lat... Tak, to właśnie dziś Sidereum Graphics obchodzi swoje pierwsze urodziny. :D Cieszymy się niezmiernie, że przez tak długi czas udało nam się wspólnie prowadzić bloga. 
     Zanim przejdziemy do prac przedstawię wam drobne podsumowanie tego roku.

     Pierwszy post pojawił się 28. marca 2018 r. Od tego czasu...
      • opublikowano 42 posty — z tego cztery posty tematyczne
      • stworzono 107 szablonów
      • opublikowano 591 komentarzy
      • wybiło 25 000 wyświetleń
      • zaobserwowały nas 24 osoby
      • do załogi dołączyło pięć szabloniarek (whisper, Kaolia, myoyla, Hanchesteria oraz xvenom)
   
      Chcielibyśmy podziękować również wam, czytelnikom. Bez was SG by nie istniało, każdy komentarz, wasza opinia jest dla nas bardzo cenna. Mamy nadzieję, że będziecie z nami również w kolejne urodziny, bo na pewno będziemy dalej prężnie działać. :D
     A tymczasem zapraszam was do oglądania urodzinowych prac. ;)

Netka
Podgląd/Pobierz


whisper
Jak przez pryszcz

xvenom

podgląd / pobierz

Pod tym postem nie składamy zamówień!

13 komentarzy:

  1. Gratuluję roku! Jestem z SG praktycznie od początku (ciągle pamiętam zamówienie składane pod pierwszą notką, heh), bardzo to szybko zleciało. Życzę kolejnych owocnych lat, pełnych tak pięknych prac jak te z tej notki. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, dzięki! :D Ja również pamiętam, jak się cieszyłam, gdy pojawiło się pierwsze zamówienie. ;)

      Usuń
  2. Gratki!
    Masz mnie nauczyć takich nagłówków!
    A gdzie prace Kaoli? :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje z okazji pierwszych urodzin! Mam nadzieję, że nim się obejrzymy, Sidereum będzie obchodzić kolejne i kolejne rocznice :)

    Pozdrawiam całą załogę! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Ano pewnie, będziemy dalej działać. :D
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  4. Gratulacje! Na przyszły rok życzę, żeby te statystki się podwoiły, bo naprawdę odwalacie kawał dobrej roboty!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem, jakim cudem przegapiłam ten wpis, ale wszystkiego najlepszego dla całej ekipy Sidereum!

    OdpowiedzUsuń
  6. Trochę spóźnione ale Wszystkiego Najlepszego z okazji 1 urodzin bloga <3

    Netka:
    Bardzo ładny szablon, chociaż nie przepadam za kotami to ten jest uroczy <3
    Z nagłówków najbardziej podoba mi się ten z Dua Lipą, uwielbiam róż.

    Whisper:
    Bardzo ładna sygnaturka!

    Xvenom:
    To może bez rozdrabniania się... Wszystko jest piękne i naprawdę nie umiem wybrać tego JEDNEGO faworyta.

    Jeszcze raz wszystkiego dobrego, życzę wam kolejnych tak cudownych lat.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za ciepłe słowa! Ja posiadam jednego futrzaka i stwierdziłam, że kicia, a w dodatku na takim cudnym obrazki to jest to. ;D
      Również pozdrawiam!

      Usuń