1 / 3
2 / 3
3 / 3

sobota, 6 października 2018

I'm A Mess [70]


     Hej, hej!
     Znowu po drobnej przerwie pojawiam się z postem. :D Co tam u was? Chętnie poczytam, jak wam minęło te kilka tygodni. :)
      U mnie w sumie za dużo się nie dzieje. :P Pogoda jest, jaka jest. Nie zapeszając, w szkole idzie mi póki co dobrze, więc nie mam na co narzekać. Oprócz tego wzięłam się za nadrabianie filmów Marvela, bo wyobraźcie sobie, że widziałam wcześniej tylko Strażników Galaktyki i Doktora Strange'a... Aktualnie jestem po drugiej części Avengersów. ':D Jak macie jakiś film/serial do polecenia, to chętnie przygarnę. ;)
        Aha, zapomniałabym... Utworzyłam zakładkę "Jak zamawiać?". Stwierdziłam, że to może być dla was jak i dla nas — szabloniarek, drobne ułatwienie. :) Zachęcam zaglądnąć przed złożeniem zamówienia. ;)
      No i to chyba tyle z takich spraw bieżących. Na dzisiaj przygotowałam szablon i sygnaturkę na zamówienia (z których jestem o taaaaak dumna ':D) oraz dwa nagłówki. Ostatnio stwierdziłam, że jestem pierdoła w robieniu nagłówków i muszę nad tym popracować. Nie przedłużam już i zapraszam do obejrzenia prac. ;)

Zamówienie dla Aimer
Dawno nie czułam się tak zmęczona przy robieniu jakiegoś szablonu... Ale jestem zadowolona z efektu końcowego, mimo że delikatnie się różni z wizją zamawiającej. Kosztował mnie troszkę pracy, ale chyba jest w porządku. :)

Zamówienie dla Fangirl

Nagłówki:
Tutaj takie coś z Emily Blunt. Lubię tę aktorkę, a kolorystyka w nagłówku bardzo mi się podoba. :D

I Emilia Clarke. Taki jesienny nagłówek. ^^



I to tyle ode mnie. :)
Pozdrawiam!
Netka

Przyjmę jedno zamówienie!

11 komentarzy:

  1. Ooo jejku.
    Na początku zaznaczę iż ten szablonik na mojego bloga jest piękniusi. Bardzo mi się podoba. Sygnatura też ładna. Jestem bardzo wdzięczna za wykonanie tego dla mnie.
    Pozdrawiam Cieplutko <3!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że szablon się podoba. Nie ma za co, polecam się na przyszłość. :)
      Również pozdrawiam! :D

      Usuń
  2. Nawet nie wiesz, jak się ucieszyłam, jak zobaczyłam, że notka jest od Ciebie. :D Sygnatura wyszła Ci cudownie! Taka, jak sobie wyobrażałam, a może nawet lepsza. Bardzo za nią dziękuję.
    Nagłówki też są przepiękne, podobają mi się. ;)
    Zakładkę "Jak zamawiać?" widziałam już kilka dni temu, uważam, że to świetny pomysł. Mi osobiście będzie o wiele łatwiej zamawiać, kiedy będę czegoś potrzebowała. :)
    Z filmów/seriali sama mam tyły i w sumie nie jestem na bieżąco, więc tu nie pomogę. Dobrze, że w szkole idzie Ci dobrze. ;) A ja od poniedziałku wracam na uczelnię, ratunku!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że sygnaturka przypadła ci do gustu. ^^ I dziękuję za ciepłe słowa. :D
      To trzymam kciuki za ciebie. Na pewno nie będzie dobrze. :D

      Usuń
  3. HEEEEJ!
    Szablon jest śliczny ;> Sygnaturka też jest ładna, jedyne co bym zmieniła to ułożenie napisów, ale poza tym śliczna ♥ Z nagłówków bardziej podoba mi się
    pierwszy, to chyba ze względu na te kolorki ;D
    Pozdrawiam milutko ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za opinię. :D Osobiście też mi się bardziej podoba ten pierwszy ze względu na kolory. ':D
      Również pozdrawiam! ^^

      Usuń
  4. Hejka!
    Ja bym chciała znowu zamówić u ciebie szablon, coś w stylu tego do Sabriny, który mi zrobiłaś :D
    Hasełko: eeee... truskawka?
    • Adres bloga:
    • Nick zamawiającego: Malusiaa Herondale
    • Układ (otwarty/zamknięty, jednokolumnowy/dwukolumnowy): nie jestem pewna, jak to dokładnie nazwać, ale chcę taką jedną przewijaną kolumnę, jak na Sabrinie, w sumie nie ważne z której strony. Układ stron nie musi być identyczny, ale teraz też potrzebuję ich całkiem sporo. Gadżety jak w obecnym szablonie. W sumie chat i obserwatorzy mogli by wyskakiwać jak tutaj na blogu w was :D Koniecznie potrzebuję etykiety na samym dole bloga! Te na Sabrinie to trochę nieudane, chociaż da się przeżyć. Mogę taki zwykły prostokącik, zamiast jakichś cudów w wyglądzie cytatów? xd
    • Kolorystyka: coś mrocznego, czarny, granat i może jakiś jeden wyróżniający się.
    • Materiały (zdjęcia obrazki)*: Całą czwórkę głównych bohaterów może być trudno umieścić na nagłówku, więc może być sama Clary Fray (Katherine McNamara). Za nią różne rodzaje run i może instytut Nocnych Łowców albo jakiś stary kościół w tle?
    • Napis, cytat: Shadowhunters Polska
    • Kontakt (e-mail, GG): już znasz ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://shadowhunters-polska.blogspot.com
      Skleroza xD
      W sumie tym innym kolorem może być taki fiolecik:
      http://funkyimg.com/view/2LScX
      to nie będę potrzebować nowego buttonu xd

      Usuń
  5. Ogólnie prace jak zwykle na wysokim poziomie, aczkolwiek wygrywem notki jest jak dla mnie Emily <3

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń