1 / 3
2 / 3
3 / 3

piątek, 10 sierpnia 2018

Zwięźle i na temat... #2 — Anime [35-41]

     Dzień dobry!
      Po dłuższej przerwie pojawia się w końcu post tematyczny. :) Jak widzicie po nazwie dzisiaj tematyka to Anime. Wraz z Szamanką, która dołączyła do załogi *klask, klask*, przygotowałyśmy dla was trochę prac. :) Więc co? Nie przedłużamy, tylko zapraszamy do oglądania prac . :D

Netka
Szablony
Podgląd/Pobierz
Taki oto prosty szablon. Podoba mi się tutaj czcionka, której chyba jeszcze nigdy nie zdarzyło mi się (o dziwo!) użyć, a sama grafika dziewczyny spodobała mi się od początku. Miałam tutaj straszny problem z doborem kolorów swoją drogą... Ale finalnie wyszło takie coś i nawet mi się podoba. :) Dopowiem jeszcze, że to co jest po lewej stronie, cały czas jest w miejscu.

Podgląd/Pobierz
Kiedy tylko zobaczyłam obrazki z nagłówka, wiedziałam, że będę musiała zrobić z nimi szablon i wyszedł... Lekko nietypowy. Ale mi się podoba. Szablon ma wysuwaną kolumnę, a strony znajdują się nad nagłówkiem. A tekst obok obrazków pochodzi z piosenki Eda Sheerana. <3

Podgląd/Pobierz
A tutaj mamy nagłówek o tematyce Pokemon (jedno z dwóch anime, które oglądałam. :P). :D Jest on dosyć prosty, jedynie kolumna jest z suwaczkiem do przesuwania, a nad obrazkiem pokazuje się dany tytuł bloga. :) Oczywiście to, co jest po lewej stronie, przesuwa się wraz przewijaniem.

Podgląd/Pobierz
Tutaj wymyśliłam coś nowego (dla mnie :P)... Ogólnie mi się całkiem podoba, ale to wam pozostawiam do oceny, co o tym sądzicie. 

Podgląd/Pobierz
A tutaj jeszcze coś nowego — szablon bezkolumnowy! Wyszedł na spontanie, chciałam gdzieś wstawić kolumnę, ale mi nie pasowała i... no sami widzicie. xD Nie ukrywam, iż strasznie podoba mi się nagłówek.
Credit: x

Nagłówki
Pobierz
Tutaj podobają mi się kolorki. :D Generalnie całkiem podoba mi się ten nagłówek i nie wiem, co więcej powiedzieć. :P

Pobierz
A co? Znowu walnę sobie cytat z piosenki Eda! Którą btw uwielbiam. :D A ogólnie to nagłówek całkiem prosty i... podoba mi się. Po prostu.

Szamanka
Szablony
Szablon pocztkowo miał inną grafikę, zupełnie niezwiązaną z tematami m&a, lecz postanowiłam nieco go zmodyfikować. Uważam, że zmiana tematu wyszła mu na dobre, a aktualna grfika, troszkę przeze mnie zmieniona o wiele lepiej wpasowuje się w ten css. Unieruchomiłam lewą kolumnę, by menu znajdowało się zawsze pod ręką ;). Najbardziej zadowolona jestem w szablonie z kolorystyki, której dobór nie był łatwą sprawą. Strałam się oddać barwy towarzyszące nadchodzącej nocy, a przy tym uniknąć zrobienia zbyt ciemnego szablonu.

Podgląd/Pobierz

W tym szablonie uderzyłam w minimlizm, ponieważ strasznie spodobała mi się grafika i żal było mi ją zakłócać czymkolwiek, co odciągałoby od niej uwagę. Obraz wraz z dyskretnym menu w kwadracikach jest unieruchomiony, natomiast napis przesuwa się wraz z przewijaniem strony (można go edytować: to nazwa bloga, więc szablon można łatwo spersonalizować). Poza tym od dawna chciałam zrobić coś z motywem plam akwarelowych, więc cóż... Zrobiłam to ;).

Nagłówki
Pomysł na ten nagłówek miałam od samego początku, znaczy: gdzy tylko siadłam do stworzenia grafik do tego posta. Ustawiłam grafiki, dobrałam kształt i formę, a potem... Na kilka dni się zawiesiłam, myśląc jaki tekst umieścić, by pasował do klimatu oraz anime. Ostatecznie postawiłam na fragment piosenki, która chodziła mi po głowie.

Do tego nagłówka podeszłam w inny spodób niż zwykle. Jest to całkowity eksperyment, jeśli idzie o mój styl (przyznam szczerze, że niezbyt odnajduję się w cukierkowych, radosnych klimtach), ale przecież trzeba czasem spróbować sił w czymś innym. Czy mi to wyszło? Efekt nie mnie oceniać.

Dla osób, które znają mnie z innych blogów nie jest tajemnicą, że klimaty m&a nie są najbliższe moim zainteresowaniom. Oglądałam w życiu może trzy anime, chwilę posiedziałam w temacie za czasów, gdy tworzyłam szablony dla Pandy, tyle. Opierając się na moich małych doświadczeniach, stworzyłam ten nagłówek. Przyznam, że połowę roboty w nim zrobił program graficzny, któremu zawdzięczam efekt końcowy. 

     I to tyle od nas. :) Mamy nadzieję, że kolejna edycja posta również wam się spodobała i zapraszamy was na kolejną. Tym razem pojawi się kolejna ankieta, w której będziecie mogli głosować na wybrany temat. :)
      Pozdrawiamy!
     Załoga SG

Pod tym postem nie składamy zamówień!

20 komentarzy:

  1. No, ładne ;)
    Wstałam parę minut temu i jestem jeszcze nieprzytomna, ale spodobał mi się pierwszy szablon Szamanki.
    Witaj na blogu (; Jesteś jeszcze na Bajkowych?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano, zaspany człowiek. U Netki najbardziej podoba mi się chyba pierwszy i ostatni szablon. xD

      Usuń
    2. Tak, jestem jeszcze :) Ale niezbyt aktywna... I dziękuję za opinię :D

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 38, 39 i 41 skradły moje serce, oczy, umysł i w ogóle wszystko 😍

      Usuń
    2. Dzięki :) Bardzo przyjemnie czyta się takie komentarze ;)

      Usuń
  3. Anime to raczej nie moje klimaty, ale Wasze prace i tak bardzo mi się spodobały. :) Moje serce skradły szablony [39] i [41], drugi nagłówek Netki i drugi nagłówek Szamanki. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, anime to też nie moje klimaty, ale miło słyszeć, że prace się spodobały. :D

      Usuń
    2. Zabawne jest to, że w zasadzie to kompletnie nie klimaty większości komentujących i szabloniarek :D Miło czytać takie przyjemne komentarze, dzieki ;D

      Usuń
  4. Świetne prace ! Pierwszy szablon Natki wymiata ! ❤ zakochałam się w nim 😄😘 Drugi nagłówek jest ciekawy i w ładnych kolorkach. Przyciąga uwagę. Brawo ty 😄 ❤
    Drugi szablon Szamanki jest w ładnych kolorkach . Kolorystyka mi się bardzo pogoda. I ogólnie cały układ szablonu jest świetny 😍 😘
    Pozdrawiam i czekam na następny 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za ciepłe słowa! <3

      Usuń
    2. Dziękuję za docenienie moich starań z dobraniem kolorów ;D Staram się wprowadzać więcej życia, ale i jak w fazie początkowej wszystko jest szare :(

      Usuń
  5. NO ELO, mówiłam że będę regularnie, no i jestem :D
    Netka, Twoje pierwsze dwa szablony, z absoltnym naciskiem na drugi, to jest obłęd. Serio, są przepiękne, peirwszy totalnie ujmuje mnie prostotą i kolorystyką (zauważyłaś, że ciągle gadam o kolorystyce? Ale chyba to mnie najmocniej ujmuje bo z obrazkami mam tak, że na ogół podobają mi się tylko takie, które sama wykopię XD). A drugi jest super w każdym calu, TYM BARDZIEJ PODKREŚLĘ ŻE NIENAWIDZE POMARAŃCZOWEGO. Jest w nim pewna prostota, która jest super, natomiast tym, co mnie kupiło jest bardzo oryginalna forma manu-nagłówka. W sumie nie spotkałam się z czymś takim, bardzo bardzo ciekawie to wygląda :D I ta wysuwana kolumna - bajer efektowny, chociaż przypuszczam, że w użytkowaniu wkurwiający jak sam chuj XD Ale efektowne to to jest, trzeba przyznać.
    Pozostałe jak zwykle w Twoim wydaniu - klasa. Ale jednak dwa pierwsze ABSOLUTNIE wygrały tego posta. Kolorystyka w przedostatnim (twoim) - TOTALNIE MOJA DYWIZJA. Ostatni ma przepiękną formę, widze, że podobnie jak tu zdjęcie w te, bardzo efektownie to wygląda.

    Szamanka - drugi nagłówek mi osobiście bardziej przypadł do gustu. Prostota w formie jest super, a obrazek sprawa, że mimo prostoty coś się dzieje i jest ciekawie. Bardzo mi sie ta praca podoba.

    Nagłówki - tu obie dziewczyny, moim zdaniem naprawdę spoko, natomiast no ja mam poczucie estetyki w sumie na dość niskim poziomie i o ile w szablonie oceniam formę jako całośc, to dla mnie nagłówek to po prostu orbazek więc cieżko mi się wypowiedzieć, bo w sumie nawet cięzko mi ocenić ile i jak bardzo się nad nimi napracowałyście. Natomiast zbiorczo, to wszystkie są po prostu ładne i tu nie mam faworyta.

    pozdrawiam obie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w ogóle to spodziewałam się jednak jakiegoś szablonu z tytanów (nie żebym potrzebowała czy coś [ Ty netka wiesz że ostentacyjnie przychodzę żebrać jak potrzebuję XD ], ale nie wiem, myślałam, że to wciąż bardzo popularne anime. A BTW nie wiem czy dziewczyny oglądacie anime, czy zrobiłyście tylko dlatego, że tematyczny (Szamanka chyba ogląda, coś mi mignęło, ale Ty, Netka?). Widziałam kiedyś niesamowicie moim zdaniem oryginalne i klimatyczne anime, Shinsekai yori. Bardzo wdzięczne by było na szablony (to tak tylko kiedyś ewentualnie gdyby była okazja to mówię) natomiast fabularnie to jest dla mnie obłęd i bomba i serdecznie polecam :D

      Usuń
    2. Hejo! :D Chciałam sobie przejrzeć komentarze i nawet nie wiesz, jakiego mam banana na twarzy, jak widzę komentarz od ciebie. xD
      Ogólnie to cieszę się bardzo, że ci się szablony spodobały, a tym bardziej drugi, bo to mój ulubiony w tej notce. ^^ Jak zobaczyłam obrazki, to już go miałam przed oczami (ale i tak zrobiłam inaczej niż ustawa przewidywała :P). :) A jeśli chodzi o wysuwaną kolumnę, to sama kiedyś takowej używałam, ładnie miałam wszystko pochowane, a człowieki nie narzekały. :D Ogólnie to polecam ten bajer. O ile kolumna się nie chowa w pół sekundy, bo wtedy rzeczywiście można nerwicy dostać... (W tym szablonie się wysuwa "spokojnie", więc jest wygodna. :D #reklama xD)
      Właśnie w tym przedostatnim wciąż nie jestem przekonana do kolorystyki, bo jak dla mnie jak teraz patrzę, to wyszła lekko depresyjna. xD Ale musiało pasować do obrazka i dlatego takowa.
      Powiem szczerze, że dla mnie nagłówki to jest taka beznadziejna robota, bo jak na złość nigdy nie wyjdą tak, jak chcę. ;-; Często jest tak, że przez przypadek coś zrobię i jest taki efekt wow...
      Ech... Nie jestem praktycznie w ogóle w tematyce manga/anime. Jedyne anime, które oglądałam to były Pokemony, jak jeszcze byłam dzieciakiem, i Avatar: Legenda Aanga. Więc jestem zielona kompletnie. :/ Raczej starałam się tutaj po prostu wpasować jakieś ładne obrazki, jeden z tych Pokemonów tutaj jest (sentyment) i u mnie tak ta praca polegała. Raczej bardziej się skupiam na fabularnych serialach. :) Może pewnego pięknego dnia mnie najdzie i odpalę sobie jakieś anime. xD

      Usuń
    3. Dziękuję za opinię i również pozdrawiam!

      Usuń
  6. Heju! Mega prace :3 Z szablonów wedlug mnie najleoszy jest 2, jest tski cieply i kojarzy się z ogniem oraz ten z obrazkiem z Pocemon 😂 Mam do nich sentyment od dzieciństwa xD Kocham tą bajkę 😂❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam sentyment do Pokemonów. xD Ogólnie to dziękuję za miłe słowa! :D

      Usuń
  7. Jeju! Tyle prac to ja jeszcze tu nie widziałam :) Super prace, są tak zróżnicowane, że nie umiem wybrać faworyta. Każdy jest inny i kazst jest urokliwy. Dziwię się sama sobie bo nie przepadam za anime, a tu miłe zaskoczenie bo szablony mi się podobają:) Dodatkowo muszę powiedzieć, że Wasz szablon główny jest super!
    Pozdrawiam i czekam na więcej ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że szablony przypadły do gustu. :) Również pozdrawiam!

      Usuń