1 / 3
2 / 3
3 / 3

niedziela, 24 czerwca 2018

With Or Without You [27-28]


    Hello! :)
     W piątek oficjalnie zakończył się rok szkolny i nadeszły upragnione wakacje. :D Jak się czujecie z tym faktem? To pytanie zwracam do uczniów. Ja osobiście jestem meeega zadowolona. Jestem podekscytowana na te ponad dwa miesiące wolnego, mimo że nigdzie nie wyjeżdżam w tym roku. ^^
     A teraz przejdźmy do szablonów. Do tego posta wykonałam dwa szablony — jeden na zamówienie, drugi wolny. Zapraszam do oglądnięcia! :)


Zamówienie dla Adele Benvieraux
Nad tym szablonem troszkę się nakombimowałam, ponieważ niekoniecznie wiedziałam, w jaką kolorystykę uderzyć. W końcu jednak wyszło coś takiego, mi się podoba i mam nadzieję, że zamawiającej również przypadnie do gustu. Oprócz tego zrobiłam taki myk, że kolumna po lewej stronie ma suwak, wydaje mi się, że przy takiej ilości gadżetów, jaką masz na blogu, będzie wyglądała estetyczniej. :D

A tutaj szablon, który będzie chyba jednym z moich ulubionych. Na nagłówku mamy Daenerys z Gry o Tron. Normalnie obrazek jest czarno-biały, ale jak najedziemy na niego kursorem, robi się kolorowy. :) Wydaje mi się, że fajny bajer. A dlaczego taka tematyka? Aktualnie jestem w połowie szóstego sezonu, ogólnie chyba się zakochałam w tym serialu. xD
    To tyle ode mnie. Mam nadzieję, że prace się spodobały i czekam na opinie. :D
    Ślę uściski!

Przyjmuję zamówienia!

23 komentarze:

  1. Ja zamawiam 2 okładki, jak już się zdecyduję, co na nich chcę, czyli WRÓCĘ XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej!
    Nawet nie wiesz, jak zazdroszczę wam, uczniom, że macie już wakacje - mnie został do nich jeszcze tydzień, a w międzyczasie trzy egzaminy. :( Ale najgorsze już za mną, więc staram się nie narzekać.
    Gdybym pisała o Dramione, to chciałabym mieć taki szablon jak ten na zamówienie - wyszedł prosty, ale śliczny. Tak samo nigdy nie wciągnęła mnie Gra o Tron, ale podoba mi się szablon z Daenerys, a zwłaszcza ten bajer ze zmianą koloru obrazka, zresztą zawsze wydawał mi się ciekawy. :)
    Pozdrawiam i życzę fajnych wakacji! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie życzę dużo wytrwałości i trzymam kciuki za nadchodzący tydzień. ;)
      Miło mi, że szablony się spodobały. :D GoT jest specyficznym serialem, niekoniecznie każdemu się spodoba. Ale nie można powiedzieć, że jest nudna. :)
      Dziękuję! Również pozdrawiam!

      Usuń
  3. Zdecydowanie 2 i jej fajny bajer który wymiata 😎

    OdpowiedzUsuń
  4. Iluzja

    https://neverbeluckyone.blogspot.com/
    Violin Finnigan
    Układ dwukolumnowy
    Kolorystyka Jasna, delikatna, jakby się dało trochę melancholijna.Ale zdaje się na Ciebie.
    Materiały: Nie mam żadnych konkretnych, ale jakich zarys dziecka, może pary, coś takiego
    Napis: Never be Lucky One
    Gadżety: Strony, obserwatorze, blogi obserwowane
    Kontakt: violin.finnigan@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I oczywiście będę z góry już teraz wdzięczna z ewentualne przyjęcie zamówienia.

      Usuń
  5. Tak 2 miesiące odpoczynku, a później...Wolę nie myśleć :) Cieszę się na razie wakacjami.
    Co do prac to bardzo mi się podobają. Nie wiem, który lepszy. Oba wydają się ciekawą opcją.
    Czekam na kolejny post, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, żeby było śmieszniej to przed chwilą z koleżanką narzekałyśmy, że wakacje są za krótkie. xD Dziękuję ślicznie za opinię! Również pozdrawiam! :)

      Usuń
  6. Szeregowiec Ryan

    • Adres bloga: http://mrok-weiry.blogspot.com/
    • Nick zamawiającego: Szamanka
    • Układ: otwarty, niestandardowy - wyjaśnię przy gadżetach.
    • Kolorystyka: Biel, czerń, głęboka czerwień
    • Materiały (zdjęcia obrazki)*:
    1. https://www.deviantart.com/nutty-acorn/art/Shadow-Wolves-337949024
    2. https://www.deviantart.com/waba2/art/shadow-girl-36982274
    • Napis, cytat: Mrok Weiry. Ona cienia nie miała, jego cień miał kolce.(gdzieś na boku, mały napis. Ot, dyskretna informacja o tytule bloga - Mrok Weiry to tytuł, reszta podtytuł) oraz większy napis, gdzie uważasz za stosowne, jako hasło przewodnie: A Ty po ilu dniach zrozumiesz wroga?
    • Gadżety: Na blogu znajdować się mają 3 dodatki: strony (w charakterze menu, może być po lewej, prawej, u góry, nieruchome, ruchome - jak tam uważasz), drugie strony (Spis treści. Zależy mi na jego unieruchomieniu, by zawsze był pod ręką, jak jest w tej chwili. To wygodne dla czytelnika ;)), obserwacja (może być gdzieś schowana, taka do wysuwania.
    • Kontakt - masz ;D

    Opowiadanie jest krwawą powieścią na pograniczu fantastyki i sensacji, możesz się wykazać ;D W menu będą 3 pozycje: główna, dział reklamy i spam. Możesz nie planować większej ilości ;)

    Zależałoby mi też, żeby grafika była ciągle widoczna na blogu, ale nie chcę bardzo bardzo suwaka w postach. Co do spisu treści - tu może być suwaczek, znając mnie rozdziałów będzie jeszcze w cholerę...

    Mam nadzieję, że przyjmiesz zamówienie od Szamanki ;D

    PS: Wcześniej jak za dwa miechy i tak nie ruszę z opowiadaniem, więc spieszyć się (jak coś) nie trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjmuję! Od Szamanki bym nie przyjęła zamówienia? ;D

      Usuń
  7. Piękne prace! ♥ Czy wykonujesz też zlecenia na obrazki? Chodzi mi o takie jak na moim blogu przed rozdziałami.
    puzzles-of-the-past.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Hmmm, powiem szczerze, że nie "specjalizuję" się w robieniu prac z anime, ale mogę spróbować. ;)

      Usuń
  8. Chciałabym jeszcze zamówić szablon :)

    Więzień labiryntu, gwiezdne wojny - Nie umiem wybrać jednego filmu, a nie chcę skrzywdzić żadnego z nich :P
    Adres bloga: https://followtd.blogspot.com/
    Nick: Graphics True
    Układ i cała koloryzacja zbliżona do szablony podobnego jak na tej stronie: http://breatherain.blogspot.com/2016/12/lets-hurt-tonight.html. Prosiłabym o uwzględnienie właśnie niebieskiego koloru czcionki na postach :)
    Cytat na na nagłówku: Follow The Dreams oraz Graphics True
    Sumując: Chciałabym aby był to właśnie taki styl z taką samą delikatną koloryzacją i podobnym ułożeniem dodatków. Jednak przez szacunek do innych prac i ich twórców nie chciałabym kopii.
    Kontakt: natalia.pas022@gmail.com
    Mam nadzieję, że jeśli przyjmiesz moje zamówienie tworzenie go przysporzy Ci uśmiechu na twarzy, a same wykonywanie będzie Ci sprawiało radość :)

    Jeszcze raz pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, dziękuję! ;) Wiadomo kiedy się mniej więcej mogę spodziewać?

      Usuń
    2. Mam do wykonania jeszcze kilka szablonów, myślę, że z 2 tygodnie, góra 3.

      Usuń
    3. W porządku, będę czekała z cierpliwością.

      Usuń
  9. Serdecznie zapraszam 7/7/18 na otwarcie mojego bloga: https://reulife.blogspot.com/
    :3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń