1 / 3
2 / 3
3 / 3

poniedziałek, 12 sierpnia 2019

Where did your love go? [134]

     Hej, hej!
      Po ponad miesięcznej przerwie przychodzę w końcu z postem. Szczerze? Okazało się, że wakacje totalnie rozleniwiają człowieka pod względem grafiki. :P Ostatnio zaczęłam więcej jeździć na rowerze, wysprzątałam szafę, szufladę z kosmetykami i nadrabiałam seriale. Jestem z siebie całkowicie dumna. (: Ponadto również wzięłam się za gotowanie, co jakimś mistrzem nie jestem, ale jakoś to idzie i sprawia mi dużo frajdy. :D A co u was? Osobiście w ogóle nie czuję, że zostały tylko trzy tygodnie wakacji...
      Tak jeszcze odbiegając od tematu — zrobię sobie reklamę. :P Zapraszam was na mojego bloga z recenzjami, pogadankami. Ogólnie to wszystko, co mi przyjdzie do głowy. Ostatnio wleciała tam moja kolekcja płyt i recenzja serialu. :) [KLIK]
     Tymczasem przejdźmy już do części graficznej... Mam jedno zamówienie szablonowe, jedno sygnaturkowe i cztery niezobowiązujące nagłówki. :D Osobiście jestem ze wszystkich prac zadowolona, jednak najbardziej chyba z drugiego i czwartego nagłówka. Ale to zostawiam już wam do oceny. :)

Zamówienie dla Izanami
Szablon minimalistyczny, w moim stylu, ale... Jakoś strasznie długo zeszło mi z kodowaniem go. Finalnie jednak jestem zadowolona z efektu i podobają mi się te kółeczkowe strony. ^^ Mam nadzieję, że zamawiającej również się spodoba. :D


Zamówienie dla Sovbedlly
Przyjmuję zamówienia!

13 komentarzy:

  1. Szablon mi się podoba, wieczorem go wrzucę na bloga, bo teraz w robocie jestem i piszę z innego konta. ;)
    Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wolny czas potrafi rozleniwić :) Fajnie, że jednak wróciłaś!
    Co do Twojego drugiego bloga - to jestem zakochana w jego szablonie <3
    Jeśli chodzi o prace: 4 nagłówek jest moim faworytem. Podoba mi się koloryzacja i zamysł ogólny.
    Szablon także fajny, chociaż ja jakoś nie jestem zwolenniczką minimalistycznych - choć przyznaję, ładnie wyszedł.
    Pozdrawiam cieplutko ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szablon na tamtym blogu wykonała Elmo z Dellyland. :D Również go uwielbiam. <3
      Dziękuję ślicznie za komentarz! ^^

      Usuń
  3. Tym razem to najprawdopodobniej zasługa osoby z nagłówka, bo znowu nie mogłam przestać patrzeć na pierwszy. Nie mam pojęcia, kim jest ta dziewczyna/kobieta, ale ma doprawdy krytyczne spojrzenie. :P Z prawego profilu przypomina mi Josepha Morgana ;)

    Prace jak zawsze przyjemne dla oka! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na nagłówku jest Sophie Cookson. :) Dzięki! <3

      Usuń
  4. Chyba Timothée Chalamet.
    Adres: https://slodkalukrecja.blogspot.com/
    Nick: SzalonyIntrowertyk
    Układ: Otwarty, jednokolumnowy
    Kolorystyka: pastele w błękitnych tonacjach (błękity, fiolety i róże - tak do wyboru, ponieważ nie umiem się zdecydować) i akcenty białe, złote.
    Materiały: (Miałam gdzieś post na Tublerze, pobrałam z niego zdjęcia, ale nie potrafię odnaleźć, kto jest autorem. Mogę je przesłać.) Ogólnie myślałam o starych obrazach z narzuconymi filtrami, takie, co podbijają kolory albo zmiękczają linie. Mam właśnie przykład czegoś takiego. Do tego zastanawiam się nad ornamentami (np. kwiat lilii) i białe, różowe kwiaty.
    Tekst: (nie jestem co do niego pewna) Słodycze bywają gorzkie.
    Gadżety: Strony, tekst, obserwatorzy (ewentualnie licznik wyświetleń, jak się zmieści).
    Klimat: Niby to jest współczesny romans/obyczajówka, ale z powodu obranej tematyki, związek trzech osób (bxgxb) i ich problemy, bardzo często odwołuję się do rokoka/libertynizmu. Chciałabym, aby szablon sprawiał takie lekkie wrażenie. Stąd taka kolorystyka.
    Kontakt: szalonyintrowertyk@gmail.com

    Ps. Jeżeli szukasz inspiracji, widziałam, że słuchasz Lany del Rey, to polecam fanowski teledysk do Fine China, gdzie ktoś ładnie posklejał fragmenty z Marii Antoniny.

    Jestem całkowicie świeża w temacie blogów, ale mam nadzieję, że zamówienie jest w porządku :). Używam już jednego z Twoich szablonów, ale chciałabym coś, co pasowałoby mi lepiej do tematyki.
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hasło: Tom Hardy
      Adres bloga: jeszcze nie posiadam. Chcę go założyć, jak już będę miała ładny szablon, a tekst trafi do bety. Mam nadzieję, że to nie będzie problemem.
      Nick zamawiającego: Sicario
      Układ: otwarty, jednokolumnowy
      Kolorystyka: ciemne, chłodne barwy. W dobraniu kolorów mogą pomóc okładki:
      Dishonored: https://wallpapercave.com/wp/wp1833192.jpg
      Dishonored 2: https://images7.alphacoders.com/729/thumb-1920-729524.jpg
      Dla przykładu: nagłówek może być szarawozielony z bladożółtymi akcentami albo bladoniebieski z akcentami srebrnymi.
      Materiały:
      https://gamingbolt.com/wp-content/uploads/2012/10/dishonored-tips.jpg
      https://vignette.wikia.nocookie.net/dishonoredvideogame/images/b/bc/Wall_of_Light_02.jpg/revision/latest/scale-to-width-down/1000?cb=20120628185825
      http://www.geeksundergrace.com/wp-content/uploads/2017/10/2372900.jpeg
      A tu jeszcze zamieściłam przykładowy kształt nagłówka, jaki mogłabym mieć (tylko mniejszy) -> https://images-wixmp-ed30a86b8c4ca887773594c2.wixmp.com/i/8a12d934-8709-41f2-9e54-638a228d8688/db2yxtq-372af1fb-d905-4d51-bcd3-ac22c3793cda.png/v1/fill/w_777,h_1029,q_70,strp/louis_tomilson_and_victoria_justice_by_dzudi91_db2yxtq-pre.jpg
      Dla pomocy podam klimat bloga. Jest przygnębiający i dosyć mroczny – historia opowiada o życiu w steampunkowym mieście ogarniętym szczurzą zarazą.
      Napis: Take your silver spoon and dig your grave (chciałabym, aby był subtelny, niezbyt duży. I może srebrny?)
      Gadżety: strony, tekst
      Kontakt: sicario4531@gmail.com

      Dla wygody chciałam zamieścić linki w formie przejrzystych odnośników, ale z jakiegoś powodu Blogger mi je popsuł. :(

      Zgłoszenie zostawiam pod najnowszym postem. Nie mam pojęcia, do której z Was się zgłosić, więc byłabym wdzięczna, gdybyście same zdecydowały, czy któraś z Was będzie w stanie to przyjąć.

      Pozdrawiam gorąco!

      PS.: Być może w inspiracji i lepszym zrozumieniu uniwersum pomogą trailery pierwszego Dishonored. W razie czego zostawię linki. :)
      https://www.youtube.com/watch?v=VeIn3WjbVbw
      https://www.youtube.com/watch?v=-XbQgdSlsd0

      Usuń
    2. Na przyszłość, w regulaminie jest napisane, jak wygląda składanie zamówienia do danej szabloniarki. ;)
      Ale zamówienie przyjmuję! :D

      Usuń
  6. Only Rami Malek.
    Kochana, jestem słaba w zamawianiu więc jeśli coś będzie niezrozumiałe to pisz śmiało ! O ile w ogóle przyjmiesz zamówienie.

    Adres : www.until-you-come.blogspot.com
    Nick zamawiającego : Eriko
    Układ :otwarty, jednokolumnowy
    Kolorystyka : chciałabym ciemne kolory a akcentami srebra lub złota. Nie wiem jak będzie wyglądało to ze względu na estetykę, dlatego zdaję się na Ciebie.
    Materiały :
    Tylko jeden obrazek. Nie wiem czy jest to odpowiednia jakość, więc w razie gdyby coś było nie tak, na poczcie odpiszę w ciągu godziny.
    https://i.pinimg.com/564x/67/cb/6f/67cb6fe9d4c3490f4fcc017929a16dbb.jpg

    Napis : You've stolen my love, you now desert me ( jeśli miałoby to coś pomóc, to możesz zrobić większe napisy "love"i "desert" żeby wyglądało to po prostu ładniej )

    Gadżety : Strony, tekst, obserwatorzy

    Kontakt : wiktoriastepien1708@gmail.com

    Klimat : będzie to zbiór opowiadań, większość z nich to ponure opowiastki oparte na mandze/anime Naruto. Głównym tematem jest przyjaźń,miłość ale też dorastanie i umiejętność radzenia sobie z problemami. Chciałam ciemne kolory i przełamanie go czymś jasnym, jako takie "światełko w tunelu". Jeśli dałabyś radę przyjąć zamówienie,byłabym przeszczęśliwa,jednak jeśli nie dasz rady, mogę po prostu poczekać.

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjmuję, jak będę robić szablon, to będę pisać jeszc,E na maila. :)

      Usuń