1 / 3
2 / 3
3 / 3

środa, 5 czerwca 2019

Summer love [123-125]

Hejkaa! 
Nie mam jakoś sporo prac - dalej się uczę, chciałam coś jeszcze poćwiczyć, ale ostatnio nie miałam w maju praktycznie czasu. Nie zamierzałam dziś jeszcze stawiać tego posta, ale raczej nic się ode mnie teraz szybko nie pojawi, więc bierzcie co dają xD

***************

Nagłówki:



Zamówienie:
(Zamówienie dla Moon Dust)

Jestem z niego cholernie dumna, a jak weszłam na bloga dziewczyny od zamówienia (mojego pierwszego!) to tak mi się gęba cieszyła xDD


Szablony:
>Kiedy przesadzisz z różowym xD

Ten zrobiłam w sumie przez przypadek, bo chciałam się nauczyć tych fajnych kolumn, a ktoś w zakładce ''propozycje'' podrzucił idealnego arta.


************
Chętnie przyjmę zamówienia, na okładki, szablony, czy nagłówki,  jednak prosiłabym o podesłanie fotek, bo ja dopiero zaczynam się bawić w te klocki i jeszcze nie umiem tak czarować jak inne dziewczyny :) Postaram się wykonać je jak najszybciej. Jak mam cel to umiem się wyrobić xd

3 komentarze:

  1. Uuu fajne prace. :D Najbardziej podoba mi się pierwszy szablon, chociaż ten różowy też całkiem spoko. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło widzieć, że ciągle się rozwijasz, a twoje prace stają się coraz lepsze! Pierwszy szablon podbił moje serce, chociaż brakuje mi w nim trochę głębi – wszystko wydaje się być jednolite. Różowy szablon też mi się podoba, ale musisz jeszcze popracować nad spójnością nagłówka (: Natomiast w trzecim zbytnio przeważył kolor niebieski — druga postać wydaje się być totalnie nie na miejscu. Może następnym razem dodaj też coś brązowo-pomarańczowego? Pracuj dalej a będzie widać jeszcze większe efekty! <3

    OdpowiedzUsuń