1 / 3
2 / 3
3 / 3

środa, 22 sierpnia 2018

pain []

światło przez pryszcz

No cóż, długo mnie nie było i muszę przyznać, że trochę zaniedbałam moją obecność tutaj. Jednak nie ma błędów, których nie można naprawić, chyba...
Wracając do spraw przyjemniejszych, nadal czekam na wypłatę za staż, który skończył się w lipcu :'D a komiksy "Lepszy niż Batman" mają teraz taką wspaniałą cenę ;__;
Szkoła coraz bliżej, a nie napisałam nawet kawałka scenariusza do kreskówki, a miałam się za to zabrać w te wakacje :| No, ale trudno, coś się wymyśli, w końcu trzeba dać radę!
Dzisiaj oddaję Wam tylko dwa nagłówki i sygnaturkę. Powoli trzeba wracać do grafiki małymi kroczkami


Czerwony przez pryszcz
pobierz

Scarler Witch by pryszcz
pobierz

8 komentarzy:

  1. Nagłówki bardzo ładne :* Za to pierwszy podoba mi się najbardziej <3
    Nie jesteś sama, ja ponad miesiąc czekam na pieniądze na urlop, gdzie jestem już miesiąc po urlopie haha :D
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja mam szczęście, bo dzisiaj rano mi przyszły pieniądze♥
      Ale długo się nimi nie nacieszę, bo jeszcze dziś trochę wydam. W naturze jest marmurowa szminka w odcieniach brązu i muszę ją mieć XD W dodatku zamawiam zestaw hybryd i jeszcze do szkoły muszę się wyprawić, ugh. Mogli mi więcej zapłacić.
      Cieszę się, że nagłówek przypadł do gustu :D

      Usuń
    2. Mi pieniądze również przyszły :D I też wydałam już sporo na kosmetyki i lakiery hybrydowe haha :D Ahh te baby ;p
      Pozdrawiam :))

      Usuń
  2. • Adres bloga: http://mrokxblask.blogspot.com/
    • Nick zamawiającego: Mrok x Blask
    • Układ (otwarty/zamknięty, jednokolumnowy/dwukolumnowy): otwarty jednokolumnowy
    • Kolorystyka: ciemna, stonowana, z kilkoma żywszymi akcentami
    • Materiały (zdjęcia obrazki): z anime hunter x hunter i postacią Hisoka Morow
    • Napis, cytat: Tylko tytuł bloga - Łowcy
    • Gadżety (np. strony, etykiety, tekst, itd.): strony, archiwum, ogłoszenia
    • Kontakt (e-mail, GG): sandra.pelc@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Na początku myślałam, że mi się laptop zacina a to nagłówek gif! Bardzo ładny i ta pulsująca czerwień bardzo podkreśla jego siłę. Drugi nagłówek również mi się podoba. A sygnatura z początku posta to mistrzostwo normalnie, czy na niej jest Pheobe? ♥
    I rozwaliła mnie nazwa twojego dA XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle pochwał w jednym komentarzu #^.^#
      Cieszę się, że pierwszy nagłówek wywołał w Tobie takie odczucia, ponieważ uważam Daisy za silną osobę i odważną no i w ogóle jest to jedna z niewielkiego grona kobiet które lubię w jakichkolwiek produkcjach.
      Tak na sygnaturce jest Hayley z The Originals, widziałam, że ktoś w propozycjach chciał coś z nią, to dlaczego by nie zrobić? :D
      Nazwa na da jest bardzo blisko mojemu sercu i twarzy XD

      Usuń
  4. Zakochałam się w pierwszym nagłówku <3 Jest idealny i tak świetnie gra wszystko ze sobą!
    Pozdrawiam ciepło i czekam na kolejny post xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się spodobał, bo nie byłam do końca przekonana czy jest dobry. Postaram się aby kolejny post pojawił się szybciej ♥
      Pozdrawiam :D

      Usuń